Kastetut, avioliittoon aikovat, avioliittoon vihityt ja kuolleet

Kastettu:

Oona Amalia Erkkilä

Noel Onni Sakari Huuki

Alex Wongsrisang

Avioliittoon vihitty:

Kuollut:

Arma Martta Annikki Tuominen 96 v

Toivo Edvard Juhani Rautiainen 77 v

Veijo Kalevi Mattila 74 v

Marja Sinikka Alanen 64 v

Jussi Sakari Salminen 60 v

Säkylä-Köyliön seurakunnan ja Köyliön kappeliseurakunnan
seurakuntatiedot paikallislehdessä

Kirkkoherranvirasto

Kirkkoherranvirasto avoinna:
Ma klo 9-13 Säkylän toimipiste
Ti klo 9-13 Köyliön toimipiste
Ke klo 9-13 Säkylän toimipiste

Puhelinpalvelu 044 777 1801:
Ma-to klo 9-13

s-posti sakyla-koylio.srk@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jatkossa striimataan lähinnä klo 10 jumalanpalvelukset, iltakirkkoja silloin, kun on hiljaisuuden messu tms.
Striimaus nähtävissä sunnuntain ajan.

Ke 13.3. klo 18–19.30   Suomenkielenkerho ukrainalaisille Pytingissä (Lehmuuntie 4). Vetäjänä Maria Schmandt.

Ke 13.3. klo 18              Japanin lähetysilta Köyliön srk-talossa, mukana Päivi ja Martti Poukka. Tervetuloa mukaan!

Pe 15.3. klo 18              Hiljenny hetkeksi, tule hiljentymään Vuorenmaan kirkkoon. Kirkko auki tunnin. Pieni ohjelmallinen osuus alkuun. Mahdollisuus sytyttää oma rukouskynttilä. Johanna Toivanen-Perko, Johannes Perko.

Ke 13.3. klo 18                Japanin lähetysilta Köyliön srk-talossa, mukana Päivi ja Martti Poukka. Tervetuloa mukaan!

Pe 15.3. klo 18                Hiljenny hetkeksi, tule hiljentymään Vuorenmaan kirkkoon. Kirkko auki tunnin. Pieni ohjelmallinen osuus alkuun. Mahdollisuus sytyttää oma rukouskynttilä. Johanna Toivanen-Perko, Johannes Perko.

Su 17.3. klo 10                Marianpäivän messu Köyliön kirkossa Schmandt ja Perko. Musiikissa mukana Raija Ääri viulu ja Tiina Peltomaa sello.

Su 17.3. klo 16                Kuiskeen harjoitukset Vuorenmaan kirkossa.

Ma 18.3. klo 17               Naisten saunailta Pihlavan saunalla. Tervetuloa uudet ja vanhat osallistujat.

Ke 20.3. klo 10–12         Perhekerho Kepolan kerhotilassa.

Ke 20.3. klo 18–19.30    Suomenkielenkerho ukrainalaisille Pytingissä (Lehmuuntie 4). Vetäjänä Maria Schmandt.

To 21.3.                           Yhteisvastuun lipaskeräys

klo 8–12 Säkylän torilla

klo 12–18 Säkylän K-Supermarketilla

klo 12–18 Säkylän S-marketilla

To 21.3. 18                       Ilosanomapiiri Köyliön kerhotilassa, oma Raamattu mukaan.

Su 24.3. klo 10                Palmusunnuntain messu Köyliön kirkossa Nieminen ja Perko.

Su 24.3. klo 16                Musiikkihetki yhdessä laulaen ja musiikkia kuunnellen. Perkot ja Kuiske. Vapaaehtoinen kahviraha Köyliön seurakuntatalon flyygelin hankintaan.

Su 24.3. klo 18                Palmusunnuntain iltakirkko Säkylän kirkossa Schmandt, Pelkonen ja Nuottakööri.

Tiedote
Säkylä-Köyliön seurakunnan hautausmailla on hautoja, joiden määräaikainen hallinta-aika on päättynyt. Haudat, joiden hallinta-aika on päättynyt 2022, on merkitty haudalle asetetulla tiedotteella. Hautaoikeuden haltija voi halutessaan jatkaa hautaoikeuden voimassaoloaikaa (KL 1274/2003 17 luku 2 § 2 mom.). Määräajaksi lunastetun haudan hautaoikeus päättyy ilman irtisanomista, kun määräaika on kulunut umpeen.

Hallinta-ajan jatkaminen ei ole pakollista, haudasta voi halutessaan myös luopua. Tällöin omaisen tulee poistaa haudalta hautamuistomerkki ja hauta palautuu seurakunnalle. Hallinta-ajan jatkosopimuksen kuulutusaika on 6 kk. Hallinta-ajan jatkon maksut 25 vuodeksi ovat 1-2 hautapaikasta 53 euroa ja yli kahdesta hautapaikasta 105 euroa.

Hautausmailla on myös paljon hautoja, joiden hallinta-aika on umpeutunut jo ennen vuotta 2019. Myös näille haudoille laitetaan tiedotteita kesän aikana. Hautaoikeuden haltijaa pyydetään olemaan yhteydessä seurakunnan taloustoimistoon, jos haluaa hallinta-aikaa jatkaa, luopua haudasta tai haluaa muuten varmistaa hallinta-ajan voimassa olon.

Älkää käykö vanhoilla  Säkylän ja Köyliön seurakuntien kotisivuilla

Niitä klikkaamalla todennäköisesti aiheutatte ongelmia omalle tietokoneellenne !!
sakylanseuranta.fi  ja koylionseurakunta.fi ei ole MITÄÄN tekemistä seurakuntamme kanssa !!