Rippikoulujaksonsa aikana nuoret tutustuvat oman seurakunnan toimintaan. Tutustumisjakso alkaa loka-marraskuussa, rippikouluryhmien ensimmäisen tapaamisen jälkeen. Siellä jokainen rippikoululainen saa omakseen "riparipassin", johon kerätään 10 merkintää seurakunnan eri tilaisuuksista. Merkinnän saa myös muiden seurakuntien tilaisuuksista, mikäli on vaikka reissussa ja osallistuu toisen seurakunnan tilaisuuteen. Pyydä tilaisuudesta vastaavalta työntekijältä kuittaus passiisi. Huom! Voit käydä myös jonkin muun evankelis-luterilaisen seurakunnan tilaisuuksissa.

• 4 jumalanpalvelusta (Säkylän tai Köyliön kirkossa. Kellonajat vaihtelevat, tarkista ajat nettisivuiltamme!)
  • 3 nuorteniltaa (perjantai-iltaisin Pappilassa Säkylässä ja nuorisotilassa Köyliössä. Ei joka viikko.)
  • 2 muuta seurakunnan tilaisuutta (esim. varhaisnuorten kerho, raamattupiiri yms. Mikäli suvussa vietetään ristiäisiä, häitä tai hautajaisia, voit pyytää merkinnän tilaisuudesta vastaavalta papilta ja saat siitä merkinnän tähän kohtaan).
  • 1 gospelmerkintä (esim. kauneimmat joululaulut tai muu vastaava hengellinen konsertti).

MERKINNÄT TULEE OLLA SUORUTETTUINA RIPARIPASSISSA ENNEN LEIRIJAKSON ALKUA! TÄYTETTY PASSI ON ON PÄÄSYLIPPUSI LEIRIJAKSOLLE.

"Narnia" - SRK:n nuorisotila Kepolassa
Pappila Säkylässä