Säkylä-Köyliön seurakunnan seurakuntatiedot paikallislehdessä

Kastetut, avioliittoon aikovat, avioliittoon vihityt ja kuolleet

Kastettu:

Lumi Tuuli Sofia Karvonen

Avioliittoon vihitty:

Kuollut:

Raili Ilona Inkeri Kilpi 98 v

Tapahtumat

To 25.4. klo 17              Kirkkokuoron kevätkokous Säkylän srk-talossa. Kokouksen jälkeen harjoitukset.

To 25.4. klo 18              Ilosanomapiiri Köyliön kerhotilassa, oma Raamattu mukaan.

Su 28.4. klo 18              Iltamessu Säkylän kirkossa, kanttori Johannes Perkon tehtävään siunaaminen Kaukinen, Nieminen ja Pelkonen. Juhlakahvit Säkylän srk-talossa. Tervetuloa mukaan yhteiseen juhlaan!

Ma 29.4. klo 17             Naisten saunailta Pihlavan saunalla. Tervetuloa mukaan!

Ti 30.4. klo 18.30          Simaa ja sympatiaa Säkylän srk-talossa. Tervetuloa mukaan!

Su 5.5. klo 10                Messu Köyliön kirkossa, Työväen kirkkopyhä Schmandt ja Perko, palveluvuorossa Köyliön-Säkylän Eläkkeensaajat.

Striimaamme ensisijaisesti klo 10 jumalanpalveluksen. Muuten striimataan lähinnä erityisjumalanpalveluksia.

Kirkkoherranvirasto avoinna

Ma klo 9-13 Säkylän toimipisteessa

Ti klo 9-13 Köyliön toimipisteessä

Ke klo 9-13 Säkylän toimipisteessä

Puhelinpalvelu ma-to klo 9-13

Tiedote
Säkylä-Köyliön seurakunnan hautausmailla on hautoja, joiden määräaikainen hallinta-aika on päättynyt. Haudat, joiden hallinta-aika on päättynyt 2022, on merkitty haudalle asetetulla tiedotteella. Hautaoikeuden haltija voi halutessaan jatkaa hautaoikeuden voimassaoloaikaa (KL 1274/2003 17 luku 2 § 2 mom.). Määräajaksi lunastetun haudan hautaoikeus päättyy ilman irtisanomista, kun määräaika on kulunut umpeen.

Hallinta-ajan jatkaminen ei ole pakollista, haudasta voi halutessaan myös luopua. Tällöin omaisen tulee poistaa haudalta hautamuistomerkki ja hauta palautuu seurakunnalle. Hallinta-ajan jatkosopimuksen kuulutusaika on 6 kk. Hallinta-ajan jatkon maksut 25 vuodeksi ovat 1-2 hautapaikasta 53 euroa ja yli kahdesta hautapaikasta 105 euroa.

Hautausmailla on myös paljon hautoja, joiden hallinta-aika on umpeutunut jo ennen vuotta 2019. Myös näille haudoille laitetaan tiedotteita kesän aikana. Hautaoikeuden haltijaa pyydetään olemaan yhteydessä seurakunnan taloustoimistoon, jos haluaa hallinta-aikaa jatkaa, luopua haudasta tai haluaa muuten varmistaa hallinta-ajan voimassa olon.

Älkää käykö vanhoilla  Säkylän ja Köyliön seurakuntien kotisivuilla

Niitä klikkaamalla todennäköisesti aiheutatte ongelmia omalle tietokoneellenne !!
sakylanseuranta.fi  ja koylionseurakunta.fi ei ole MITÄÄN tekemistä seurakuntamme kanssa !!