Kastetut, avioliittoon aikovat, avioliittoon vihityt ja kuolleet

Kastettu:

Avioliittoon vihitty:

Kuollut:

Tuomo Torsti Olavi Hyötilä 78 v

Kauko Kalevi Karvonen 75 v

Antti Johannes Peltonen 70 v

Jaakko Olavi Reko 69 v

Minna Katariina Halme 63 v

Säkylä-Köyliön seurakunnan ja Köyliön kappeliseurakunnan
seurakuntatiedot paikallislehdessä

Kirkkoherranvirasto

Kirkkoherranvirasto avoinna:
Ma klo 9-13 Säkylän toimipiste
Ti klo 9-13 Köyliön toimipiste
Ke klo 9-13 Säkylän toimipiste

Puhelinpalvelu 044 777 1801:
Ma-to klo 9-13

s-posti sakyla-koylio.srk@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jatkossa striimataan lähinnä klo 10 jumalanpalvelukset, iltakirkkoja silloin, kun on hiljaisuuden messu tms.
Striimaus nähtävissä sunnuntain ajan.

Ma 25.3. klo 18             Hiljaisen viikon iltahetki Köyliön kirkossa.

Ti 26.3. – ma 1.4.          Kirkkoherranvirasto suljettu.

Ti 26.3. klo 18–19         Lasten kirkkoseikkailu Säkylän kirkossa. Kirkossa pieniä puuhapisteitä yllätyksineen, oma taskulamppu mukaan. Osallistuminen yhdessä aikuisen kanssa.

Ke 27.3. klo 10              Varhaiskasvatuksen pääsiäiskirkko Säkylän kirkossa Nieminen ja Pelkonen.

Ke 27.3. klo 13–15        Varttuneen väen keskiviikkokerho Säkylän srk-talossa. Jokaisella kerralla pientä yhteistä ohjelmaa, yhdessä oloa ja keskustelua. Lopuksi diakoniatyön tarjoama kahvitarjoilu. Vetäjinä rovasti Ismo Nieminen ja diakonissa Katri Saarinen Kokoonnumme Säkylän srk-talossa 27.3, 24.4, ja 20.5 sekä Köyliön srk-talossa 10.4, 8.5, ja 5.6. Kaikille avoin kerho, tervetuloa mukaan!

Ke 27.3. klo 18              Hiljaisen viikon iltahetki Säkylän kirkossa. Iltaa toteuttamassa jumalanpalvelus ja musiikin suunnitteluryhmä sekä Nuottakööri.

To 28.3. klo 18              Kiirastorstain iltamessu Köyliön kirkossa Nieminen, Perko ja kirkkokuoro.

To 28.3. klo 18              Kiirastorstain iltamessu Säkylän kirkossa Schmandt ja Pelkonen.

Pe 29.3. klo 10              Pitkäperjantain jumalanpalvelus Säkylän kirkossa Nieminen ja Pelkonen.

Pe 29.3. klo 15              Jeesuksen kuolinhetken hartaus Köyliön kirkossa Schmandt, Perko ja kirkkokuoro.

La 30.3. klo 22              Pääsiäisyön messu Köyliön kirkossa Nieminen ja Perko.

Su 31.3. klo 10              Pääsiäispäivän messu Säkylän kirkossa Schmandt ja Pelkonen.

Ma 1.4. klo 10               2. pääsiäispäivän messu Vuorenmaan kirkossa Schmandt ja Pelkonen.

Ma 1.4. klo 18               2. pääsiäispäivän iltamessu Pyhäjoen rukoushuoneella Nieminen ja Pelkonen.

Ke 3.4. klo 10–12          Perhekerho Kepolan kerhotilassa.

Ke 3.4. klo 18–19.30     Suomenkielenkerho ukrainalaisille Pytingillä (Lehmuuntie 4). Vetäjänä Maria Schmandt.

Su 7.4. klo 10                Messu Köyliön kirkossa Nieminen ja Perko.

Su 7.4. klo 18                PYHIS, lasten 45 minuuttia Säkylän pappilassa. Yli 4-vuotiaille. Vetäjänä Tiina Peltomaa.

Su 7.4. klo 19                Pappilan puikot, kaikille avoin käsityöryhmä Pappilassa.

Tiedote
Säkylä-Köyliön seurakunnan hautausmailla on hautoja, joiden määräaikainen hallinta-aika on päättynyt. Haudat, joiden hallinta-aika on päättynyt 2022, on merkitty haudalle asetetulla tiedotteella. Hautaoikeuden haltija voi halutessaan jatkaa hautaoikeuden voimassaoloaikaa (KL 1274/2003 17 luku 2 § 2 mom.). Määräajaksi lunastetun haudan hautaoikeus päättyy ilman irtisanomista, kun määräaika on kulunut umpeen.

Hallinta-ajan jatkaminen ei ole pakollista, haudasta voi halutessaan myös luopua. Tällöin omaisen tulee poistaa haudalta hautamuistomerkki ja hauta palautuu seurakunnalle. Hallinta-ajan jatkosopimuksen kuulutusaika on 6 kk. Hallinta-ajan jatkon maksut 25 vuodeksi ovat 1-2 hautapaikasta 53 euroa ja yli kahdesta hautapaikasta 105 euroa.

Hautausmailla on myös paljon hautoja, joiden hallinta-aika on umpeutunut jo ennen vuotta 2019. Myös näille haudoille laitetaan tiedotteita kesän aikana. Hautaoikeuden haltijaa pyydetään olemaan yhteydessä seurakunnan taloustoimistoon, jos haluaa hallinta-aikaa jatkaa, luopua haudasta tai haluaa muuten varmistaa hallinta-ajan voimassa olon.

Älkää käykö vanhoilla  Säkylän ja Köyliön seurakuntien kotisivuilla

Niitä klikkaamalla todennäköisesti aiheutatte ongelmia omalle tietokoneellenne !!
sakylanseuranta.fi  ja koylionseurakunta.fi ei ole MITÄÄN tekemistä seurakuntamme kanssa !!